یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

در نشست مشترک مدیران عامل و فنی دفاتر خدمات زیارتی با مدیریت حج وزیارت استان مطرح شد:

84
0

 

در نشست مشترک مدیران عامل و فنی دفاتر خدمات زیارتی با مدیریت حج وزیارت استان مطرح شد:

مشتاقان سفر به عتبات عالیات می توانند همه روزه و بدون اخذ ویزا(روادید) با کمترین هزینه و به مدت یک هفته با کاروانهای ارزان قیمت به عتبات عالیات اعزام شوند.

نشست هم اندیشی شرکتها و دفاتر خدمات زیارتی استان البرز با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و نوحه سرایی حاج حسین دهقان به مناسبت ایام فاطمیه(س) آغاز و با توضیحات عملیاتی و ارائه گزارش مبسوط از عملکرد استان در حوزه عتبات عالیات و مقایسه آن با سایر استان ها در کشور توسط آقای سید رضا حسینی مسئول عتبات عالیات حج و زیارت استان، امروز پنج شنبه مورخ 17/09/1401 در جمع مدیران عامل و مدیران فنی دفاتر خدمات زیارتی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز محمد حسن سامعی  ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، از راه اندازی کاروان های ارزان قیمت در طرح نوین عتبات عالیات خبر داد.

ایشان ضمن درخواست از شرکت های مجری طرح نوین عتبات، مبنی بر یکسان سازی خدمات و کاهش هرچه بیشتر هزینه های اعزام تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و برآورده نمودن آرزوی زیارت سید الشهداء بسیاری از هموطنان و همشهریان ولایتمدار البرز، این مدیریت با همکاری شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی، شرکت کرج گشت و شرکت زیارتی آبیدرگشت تمام تلاش خود را جهت راه اندازی کاروان های ارزان قیمت به کار گرفته است.

ایشان افزود: این کاروان ها با امکاناتی از قبیل حمل و نقل زمینی و پذیرایی تا مرز، اسکان در شهرهای زیارتی نجف اشرف و کربلای معلی ، کاظمین و سامرا همراه با امنیت کامل، استفاده از خدمات هلال احمر و بیمه برای زائران، رعایت اصول بهداشت مواد غذایی در طول سفر و همراه داشتن مدیر با تجره و مداح اهل بیت (ع) در کاروانها آماده ارائه خدمات زیارتی به هموطنان گرامی می باشند.

سامعی عنوان کرد: با توجه به لزوم وجود نیروهای امنیتی همراه کاروان و احتمال بروز اتفاقات احتمالی ناگواری که ممکن است در طول این سفر برای کاروان های غیر مجاز بیفتد از مردم عزیز تقاضا داریم تا در راستای حفظ شئون زائران و هوطنان ایرانی در کشور عراق با کاروان های غیرمجاز به کربلا اعزام نشوند و حتماً قبل از سفر در این خصوص با حج و زیارت استان البرز یا دفاتر زیارتی مشورت نمایند.

در ادامه این نشست مسائل مختلف و مبتلابه زائران مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

در انتها نیز مدیران شرکت های مجری عتبات پاسخ گوی سؤالات و پرسش های مدیران دفاتر خدمات زیارتی بودند.

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.