شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

نشست بررسی مشکلات زائران عتبات عالیات

105
0

درنشست مسئولان بعثه مقام معظم رهبری درعراق و معاونت عتبات سازمان حج و زیارت مشکلات زائران عتبات عالیات بررسی شد.  

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون عتبات سازمان حج و زیارت که در صدر هیاتی به عراق رفته است در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق، مشکلات زائران عتبات عالیات را بررسی کرد.

 

در این دیدار حجت الاسلام بهجتی لزوم رعایت شأن زائران اعتاب مقدسه را یادآور شد و بر رفع مشکلات موجود در فرآیند بیمه  و حمل و نقل از جمله عدم توجه رانندگان به اوقات نماز و پایین بودن کیفیت اتوبوس ها تأکید کرد.

 

وی با اشاره به تعامل و همکاری مثبت موجود بین دفاترنمایندگی بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت در عراق ارتقاء کیفیت غذا، تفکیک رستوران ها و ساماندهی زمان خروج زائران از کربلا را از ثمرات آن دانست و همگان را به همت مضاعف برای رفع مشکلات سفرهای زیارتی به عراق فراخواند.

 

در این جلسه، حجت الاسلام رحمانی معاون عتبات سازمان حج و زیارت نیز با اشاره به اینکه این سفر به منظور بررسی مشکلات سفرهای زمینی به عراق انجام شده است، به اقدامات صورت گرفته درخصوص بیمه، مدیریت هزینه های سفر، ساماندهی وضعیت غذا و اسکان زائران اشاره کرد.

 

معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به حضورناظران در آشپزخانه های مرکزی به منظور نظارت بیشتر بر تهیه مواد اولیه و طبخ غذا برخی برنامه های آتی سازمان حج و زیارت از جمله اقامت یک شب زائران در سامراء را یادآور شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.