دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

فراخوان مدیریت آشپزخانه مرکزی حج تمتع 1402 منتشر شد

81
0

سازمان حج و زیارت از افراد واجد شرایط که متقاضی مدیریت آشپزخانه مرکزی در حج تمتع 1402 هستند، دعوت کرد تا آمادگی خود برای خدمت به زائران خانه خدا را اعلام کنند.

فراخوان مدیریت آشپزخانه مرکزی حج تمتع 1402 منتشر شد

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی حج تمتع ۱۴۰۲ آغاز شده است و با وجود اینکه راهکارهای بسیاری برای کاهش هزینه حج تمتع در شرایط فعلی ارائه شد، اما به نظر می‌رسد که مسؤولان سازمان حج و زیارت درصدد هستند تا روند گذشته را برای برگزاری حج آینده اجرایی کنند.

بر همین اساس، سازمان حج و زیارت در فراخوانی از افراد واجد شرایط متقاضی مدیریت آشپزخانه مرکزی حج تمتع دعوت کرد تا آمادگی خود را برای حضور در حج تمتع ۱۴۰۲ اعلام کنند.

برای این منظور نیز شرایط عمومی و اختصاصی درنظر گرفته است که داشتن حداقل ۳۵ و حداکثر ۶۰ سال، دارا بودن حداقل سابقه یک سفر مدیر آشپزخانه مرکزی حج تمتع یا عمره یا ۳ سفر معاونت آشپزخانه حج تمتع و همچنین داشتن سابقه اجرایی حج تمتع یا عمره از ۱۰ سال گذشته به بعد از جمله شرایط اختصاصی به شمار می‌رود.

البته این امر در حالی است که عمره مفرده از سال ۹۴ تاکنون متوقف بوده و هیچ زائری برای تشرف به عمره مفرده به عربستان اعزام نشده است.

متقاضیان واجد شرایط مدیریت آشپزخانه مرکزی حج تمتع ۱۴۰۲ تا پایان دی‌ماه می‌توانند برای ثبت‌نام به اینجا مراجعه کنند.

به گزارش فارس، با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و نامشخص بودن ارز اختصاص یافته به عملیات حج تمتع سال آینده، هزینه حج تمتع بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود. البته قبل از حج سال جاری نیز رئیس سازمان حج و زیارت از افراد دارای اولویت خواسته بود تا امسال به حج تمتع مشرف شوند و گفته بود شاید امسال آخرین حج ارزان باشد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.