یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

5780 زائر البرزی تا کنون به عتبات عالیات اعزام شدند

152
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز، محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت استان از اعزام 5780البرزی به عتبات عالیات خبر داد.

سامعی افزود اعزام های عتبات عالیات از سال گذشته به شیوه ای نوین اجرایی شد که در طرح نوین عتبات عالیات شرکتهای زیارتی می توانند با مشارکت و نظارت حج و زیارت، عملیات اعزام زائران به عراق را بصورت مستقل اجرا نمایند.

 وی تصریح کرد: شیوه نوین عتبات عالیات مشکلاتی را برای زائران و حتی مجریان به همراه دارد؛ به طوری که در ماه‌های اخیر به دلیل مشکل تأمین ارز شرکت های مجری اعزام با مشکلات عدیده ای روبرو شدند ولی با وجود تمامی مشکلات و ضرر های سنگین، شرکتهای مجری استان البرز دست از فعالیت بر نداشتند و فعالیت در این عرصه را تعطیل نکردند.

 

به گفته محمد حسن سامعی، از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 5780 نفر در قالب155 کاروان‌ زیر نظر مدیریت حج و زیارت البرز به عتبات عالیات مشرف شدند.

سامعی افزود: هزینه اعزام های عتبات عالیات با توجه به افزایش نرخ دلار همچنان ثابت مانده است و با همان مبلغ ماه آذر درحال انجام است. زائران برای سفر هوایی 11میلیون و 900هزار تومان و برای اعزام های زمینی از چهار میلیون و چهارصدو هفتاد هزار تومان تا 6میلیون و 860هزار تومان باید بپردازند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.