شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان حج وزیارت برگزار شد

111
0

آیین تکریم آقای سید صادق حسینی رئیس سابق و معارفه آقای سید عباس حسینی رئیس جدید سازمان حج و زیارت امروز با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، تنی چند از روسای سابق سازمان حج و زیارت، کارکنان مجموعه حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و جمعی ازکارگزاران زیارتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این مراسم ابتدا آقای اکبر رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، به آقای سید عباس حسینی به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت تبریک گفت وضمن آرزوی موفقیت  ابراز امیدواری کرد که حضور وی موجب ایجاد نشاط، تحرک و شکوفایی درون این سازمان شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز دراین مراسم در رابطه با بعهده گرفتن مسئولیت و پاسخگو بودن در برابر آن نکاتی بیان و در خصوص خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج و زائران توصیه هایی ارائه کرد.

 

در ادامه این مراسم آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ازخدمات آقایان سید صادق حسینی تکریم و سیدعباس حسینی را به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت معرفی کرد.

 

تقدیر از خدمات رئیس سابق سازمان حج و زیارت و تقدیم حکم آقای سید عباس حسینی به عنوان رئیس سازمان حج وزیارت در ادامه این مراسم انجام شد.

 

در پایان این مراسم، آقای سید عباس حسینی ضمن تشکر از اعتماد و اهتمام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت به تشریح برنامه های پیش رو پرداخت.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.