شنبه 05 خرداد 1403
EN

اخبار

اخبار

امکان بهره‌مندی زائران حج از برنامه موبایلی "زیارت"

70
0

زائران حج تمتع می‌توانند از امکانات برنامه موبایلی زیارت که به تازگی ارتقاء یافته است در موسم حج بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، کمتر از سه هفته به آغاز عملیات انتقال زائران و عوامل حج تمتع 1402 باقی‌مانده و قرار است نخستین کاروان زائران سوم خرداد اعزام شود.

 

در موسم حج پیش رو قرار است نزدیک به 88 هزار زائران ایرانی از فرودگاه‌های کشورمان به سرزمین وحی مشرف شوند، در کنار اقدامات و برنامه‌هایی که مسئولان مربوطه در حال تدارک هستند، اقداماتی برای استفاده هرچه بهتر زائران از اپلیکیشن یا برنامه "زیارت" است.

 

این اپلیکیشن در حج سال گذشته و اربعین حسینی مورد استفاده قرار گرفت اما با توجه به فرصت اندک، برخی کاستی‌ها در این نرم‌افزار در ماه‌های گذشته با تلاش دست‌اندرکاران رفع شد و بروزرسانی صورت گرفت. در حال‌حاضر یک پلتفرم جدید به متقاضیان ارائه خواهد شد که همه جامعه هدف اعم از زائران و کارگزاران و همچنین عوامل ستادی و اجرایی می‌توانند به فراخور نیازمندی‌هایشان از آن استفاده کنند.

 

اپلیکیشن زیارت برای نسخه‌های موبایلی وب و دسک تاپ طراحی و تهیه شده‌ است و همه می‌توانند از آن بهره لازم را ببرند؛ امکانات این اپلیکیشن شامل ارسال پیامک رایگان، نظرسنجی، امداد گمشدگان، ارزشیابی عوامل، مسیریابی، اشیاء گم‌شده، اطلاع‌رسانی، انتقادات و پیشنهادات، ارتباط با مسئولان، آب‌وهوا و تلفن های ضروری است. 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.