جمعه 04 خرداد 1403
EN

اخبار

اخبار

تاکنون بیش از چهار هزار مجوز برای سکونت حجاج در مکه صادر شده است

37
0

در نشست کمیته مرکزی حج در مکه مکرمه ضمن بررسی طرح ها و مقدمات موسم حج سال 1444 هجری قمری درباره آماده سازی امکانات و خدمات و محل اقامت زائران کشورها در مشاعر مقدسه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از رسانه های عربستان، در نشست روز سه شنبه (19 اردیبهشت ماه) کمیته مرکزی حج که به ریاست «بدر بن سلطان بن عبدالعزیز» معاون امیر مکه و نایب رئیس این کمیته تشکیل شد، گزارش اقدامات اولیه انجام شده توسط مسئولان عربستانی برای ایام حج پیش رو و مهیا کردن امکانات برای ارائه خدمات به زائران بیت الله الحرام از بدو ورود تا زمان خروج از کشور ارائه گردید.

 

 

 

در این نشست عنوان شد که تاکنون بیش از چهار هزار مجوز برای محل سکونت زائران صادر شده و بیش از 19 هزار اتوبوس به منظور جابجایی میهمانان خانه خدا ( ضیوف الرحمن ) در حج امسال آماده شده است.

 

 

 

همچنین وضعیت کلیه پروژه های در حال اجرا در مشاعر مقدسه و میزان پیشرفت این پروژ ها بررسی و بر تکمیل آنها تاکید شد.

 

در این نشست درباره تجربیات میدانی کسب شده در دوره گذشته حج با هدف اطمینان از آمادگی کامل و عملکرد خوب برای ارائه بهترین خدمات به زائران بیت الله الحرام که آنها را قادر می سازد تا مناسک خود را به خوبی و با سهولت انجام دهند بحث و بررسی شد.

 

«بدر بن سلطان» معاون امیر مکه از تلاش های انجام شده توسط تمام بخش های امنیتی در مکه مکرمه به منظور حفظ امنیت و جان و مال زائران خانه خدا و شهروندان عربستان قدردانی کرد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.