شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

رئیس سازمان حج و زیارت: خدمت رسانی مطلوب به زائران موجب افزایش رضایتمندی آنها می شود

33
0

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اهتمام داشتن در شاخص های اخلاقی همانند سعه صدر، اخلاق نیکو و آراستگی برای عوامل اجرایی حج امسال، گفت: خدمات رسانی مطلوب و مناسب موجب افزایش رضایتمندی زائران می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ آقای سید عباس حسینی امروز دوشنبه در همایش توجیهی – آموزشی همکاران اعزامی به حج تمتع 1402 که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و جمعی از دست اندرکاران حج تمتع امسال برگزار شد اظهار کرد:از حمایت های رئیس جمهوری در برگزاری جلسه شورای عالی حج و پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حمایت های نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت قدردانی می کنیم.
وی با اشاره به حج تمتع پیش رو و اقدامات صورت گرفته گفت: امیدواریم با توجه به از سرگیری روابط فی مابین، شاهد همکاری و همدلی بیشتر همکاران خود در کشور میزبان در عرصه خدمات رسانی به زائران عزیز باشیم.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بحمدالله با تلاش همکاران در حوزه های اسکان، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل و .... مقدمات حج تمتع امسال فراهم شده و آمادگی های حوزه ستادی با تلاش همکاران عزیز در حد بالایی قراردارد.
حسینی با اشاره به تصمیم صورت گرفته مبنی بر کاهش عوامل گفت: این اقدام با اهمیت به ضرورت حضور بیشتر تعداد زائران در حج تمتع امسال صورت گرفت و کاهش حدود 20 درصدی نیروها در حوزه های فرهنگی و اجرایی را شاهدیم .
وی افزود: این کاهش عوامل کار انتخاب نیروها را سخت تر کرد بنابراین این موضوع درکمیته ای که به همین منظور تشکیل شد صورت پذیرفت و نیروهای حج تمتع امسال براساس چند شاخص انتخاب شدند که امیدواریم با همکاری همه عزیزان حجی مطلوب و در خور شان حجاج عزیزمان داشته باشیم.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب باعث افزایش رضایتمندی زائران می شود گفت: برخورد محترمانه همانند همیشه مورد انتظار ما است بنابراین با آراستگی ، صبر ، اخلاق نیکو و سعه صدر با زائران برخورد نمایید.
حسینی بیان کرد: عوامل اجرایی باید به این مهم توجه داشته باشند که با توجه به کاهش نیروها و تاکید بر خدمت رسانی مطلوب ، ساعت کاری در ایام حج وجود ندارد و عوامل و کارگزاران حج همیشه و در همه لحظات خدمت رسان حجاج عزیز هستند.
وی در پایان به دریافت خدمات مطلوب از طرف های قرارداد تاکید کرد و گفت که تمامی دست اندرکاران باید به این مهم برای ارتقا خدمات و افزایش رضایتمندی تاکید داشته باشند.
 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.