جمعه 04 خرداد 1403
EN

اخبار

اخبار

فروش ارز به زائران حج تمتع در شعب ارزی بانک ملی ایران

63
0

 

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران استان البرز ، در سال جاری فروش و تخصیص ارز حج تمتع صرفاً در بانک ملی ایران انجام می شود و شعب ارزی این بانک در سراسر کشور ، ارز مورد نیاز زائران حج تمتع را با نرخ اعلامی از سوی بانک مرکزی ، تحویل و تخصیص می دهند .
بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی ، زائرین بدون شرایط سنی می توانند با ارائه کارت ملی جهت احراز هویت ، حداکثر ۵۰۰ دلار مورد نیاز خود را از شعب ارزی بانک ملی ایران دریافت نمایند .
بنا به اعلام سازمان حج و زیارت استان البرز ، اعزام کاروان های حجاج و زائران گرامی در سراسر کشور از 3 خرداد ماه آغاز و تا اواخر ماه جاری ادامه خواهد داشت .
به گزارش روابط عمومی بانک ملی استان البرز در چهار روز نخست ، ۱۳ هزار و ۹۲۵ زائر بالغ بر ۶ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۸۰۰ دلار دریافت نموده اند . بر اساس آمار دریافتی از سازمان حج و زیارت استان ، ۱۶۴۵ نفر از رائران و حجاج از استان البرز به مکه و مدینه منوره اعزام می گردند که تاکنون ۳۷۵ نفر با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی استان ، ارز موردنیاز خود بالغ بر ۱۸۷ هزار دلار را دریافت نموده اند .
به گزارش روابط عمومی این بانک ، بانک ملی ایران در سطح استان با تعداد ۱۱ شعبه ارزی ، آماده ارائه خدمات به زائرین و حجاج گرامی می باشد .
شعب ارزی بانک ملی ایران در سطح استان البرز به قرار زیر می باشد :
شعب مرکزی کرج ، جهانشهر ، مرکزی هشتگرد ، مرکزی نظرآباد ، خیابان شهید بهشتی ، مهرویلا ، رجایی شهر ، مصباح ،مهرشهر، تعمیرات توانیر و شعبه عظیمیه
️ روابط عمومی بانک ملی ایران استان البرز
۷ خرداد ۱۴۰۲

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.