شنبه 05 خرداد 1403
EN

اخبار

اخبار

تدبیر پلیس ترمینال سلام فرودگاه امام برای اعزام زائران حج/ توصیه جدی به همراهان

122
0

رئیس پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از همراهان زائران خواست مراسم بدرقه را به فرودگاه موکول نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پلیس ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای اعزام آسانتر زائران تدبیر ویژه ای در نظر گرفته است.

سرهنگ اسماعیل کشمیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ضمن اشاره به برنامه هایی که برای اعزام روزانه حجاج در نظر گرفته شده است گفت: وظیفه خود می دانیم قبل از اعزام حجاج مجددا توصیه های امنیتی و دارویی را به آنها داشته باشیم.

وی ادامه داد: قبل از ورود حجاج به ترمینال پرواز، در سالن بدرقه میزبان آنها خواهیم بود و توصیه های لازم برای انجام سفر آسانتر را تکرار می کنیم تا همه زائران بدون مشکل راهی حج شوند.

به گفته این مقام مسئولT در این جلسه توجیهی که زمان کوتاهی را از حجاج می گیرد، آخرین توصیه ها در مورد بردن داروهای مجاز و امتناع از همراه داشتن مواد مخدر و سایر موارد ممنوعه انجام می شود.

رئیس پلیس فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به پروازهایی که از روز اول خرداد صورت گرفته است، گفت: از روز اول اعزام تا امروز که دوشنبه 8 خرداد است، از ترمینال سلام 19 پرواز به سمت مدینه منوره انجام شده است و در مجموع 4289 زائر عازم سرزمین وحی شده اند.

وی در پایان از همراهان زائران خواست مراسم بدرقه را در حسینه ها و مساجد محل انجام دهند و از حضور در فرودگاه خودداری کنند تا همکاران وی در ترمینال سلام بتوانند خدمات بهتری به زائران ارائه کنند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.