دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

فعالیت حمل و نقل درون شهری در مکه متوقف می شود

21
0

فعالیت حمل و نقل درون شهری در مکه از روز جمعه (2 تیر) در مکه مکرمه متوقف می شود.

مرتضی نصراللهی مسئول حمل و نقل شهری ستاد مکه مکرمه دراین باره گفت: حمل و نقل درون شهری در مکه از پنجم تا پانزدهم ذی الحجه (به تاریخ عربستان) متوقف می شود.

 

بگفته نصراللهی اتوبوس های حمل و نقل درون شهری تا ساعت 7 صبح روز جمعه در مسیرهای تعیین شده انتقال زائران به مسجدالحرام را انجام خواهند داد و بین ساعت 7 تا 9 صبح فعالیت اتوبوس ها یک طرفه می شود و فقط خروج اتوبوس ها به سمت هتل های محل اسکان زائران انجام خواهد شد.

 

 

نصراللهی از زائران خواست که برنامه عزیمت خود از هتل ها به مسجدالحرام را تنظیم کنند و افزود: بدلیل برگزاری نمازجمعه از ساعت 9 صبح فعالیت اتوبوس ها متوقف خواهد شد لذا زائرانی که تا ساعت 7 صبح به مسجدالحرام مشرف شده اند تا قبل از ساعت 9 صبح برای بازگشت به هتل ها به ایستگاههای مرکزی اطراف مسجدالحرام مراجعه نمایند.

 

وی تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند که دراین ایام حمل و نقل درون شهری در مکه اجازه فعالیت ندارد .

 

گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج حاکیست با توجه به اینکه هر روز بر تعداد زائران کشورهای مختلف در مکه افزوده می شود ، ترافیک این روزها در سطح شهرمکه افزایش یافته وازدحام حجاج در مسجد الحرام و اطراف آن بویژه در ساعات برگزاری نمازهای صبح ، مغرب و عشا کاملا محسوس است.  

 

گفتنی است رئیس سازمان حج و زیارت به همراه مدیرعملیات حج تمتع و رئیس ستاد مکه دربازدید از ایستگاههای حمل و نقل درون شهری درمکه مکرمه با حضور میدانی در ایستگاههای باب علی،جمرات، کدی، اجیاد و غزه در جریان نحوه ارائه خدمات به زائران قرار گرفتند و بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته به حجاج تاکید کردند.

 

 

 

 

| شناسه مطلب: 116232

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.