شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

البرز _ اعزام های هوایی عتبات عالیات زایران البرز و استان های هم جوار از فرودگام پیام انجام می شود

47
0

جلسه بحث و بررسی و هم اندیشی  پیرامون پرواز عتبات عالیات روز چهار شنبه مورخ 5/07/1402 در محل ساختمان اداری حج و زیارت البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز، نشست هم اندیشی مدیران و شرکتهای مجری عتبات عالیات استان های البرز و قزوین و نماینده آزانس برج سفید با مسئولین فرودگاه بین المللی پیام(مدیر کل عملیات فرودگاهی ومشاور هیأت مدیره فرودگاه بین المللی پیام) در محل مدیریت حج وزیارت استان برگزار گردید.

محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت البرز، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس، بیان داشتند که بی شک یکی از پرافتخارترین خدمتگزاری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمتگزاری به زائرین اعتاب مقدسه می باشد، لذا خداوند بزرگ را شاکریم که به ما این توفیق بزرگ را عطا کرده است و ما باید قدر این موهبت الهی را بدانیم .

وی در ادامه ضمن قدر دانی از دست اندرکاران عرصه خدمتگزاری حج و زیارت بویژه همکاران فرودگاه بین المللی پیام البرز، هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل خدمات فرودگاهی برای زائران دانست و عنوان نمود انشاالله با همدلی بتوانیم بیش از پیش خدمتگزار زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

در این نشست به تحلیل و بررسی مسایل مختلفی از قبیل تبلیغات شهری و برون شهری، تثبیت نرخ بلیط هواپیما د رمقایسه با فرودگاههای پایتخت، پروازهای اختصاصی برای زایران از فرودگاه پیام و همکاری و مشارکت در جذب و اعزام زایران بصورت متمرکز از فرودگاه پیام پرداخته شد.

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.