شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

اعزام رایگان زائر عتبات عالیات توسط دفتر زیارتی نهال گشت استان البرز

172
0

اعزام رایگان زائر عتبات عالبات توسط دفتر زیارتی نهال گشت استان البرز

آژانس مسافرتی نهال گشت البرز قصد دارد که با قرعه‌کشی، هر هفته 4 تور کربلا رایگان را به زائران علاقمند و مشتاق ارائه دهد.

برای شرکت در قرعه کشی تور کربلا با هزینه‌ی رایگان، می‌بایست ابتدا در یکی از پیام‌رسان‌های آژانس گردشگری نهال گشت عضو شوید. سپس با ثبت نام در پنل سایت قافله و پاسخ به سوال طراحی شده در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

البته برای شرکت در قرعه کشی باید برخی نکات را رعایت کنید.

چه قوانینی برای شرکت در قرعه کشی وجود دارد؟ تمامی افراد جامعه، بدون هیچ گونه محدودیت سنی می‌توانند در قرعه‌کشی تور کربلا شرکت کنند. حتی اگر یکی از شرکت‌کنندگان در مسابقه سن کمی داشته باشد هم امکان حضور در مسابقه را خواهد داشت.

البته این موضوع به شرط آن است که تمامی اطلاعات مورد نیاز را در پنل مسابقه‌ی نهال گشت به درستی وارد کرده باشد.

شرکت در قرعه کشی تور رایگان کربلا در 5 دقیقه

برای شرکت در قرعه‌کشی تور رایگان کربلا ابتدا باید وارد پنل برگزاری مسابقه شوید و پس از ثبت‌نام جواب سوال تستی مسابقه را بدهید. پس از پاسخ‌دهی به سوال باید اطلاعات خود را وارد کنید تا در صورت انتخاب گزینه‌ی درست، به صورت خودکار در قرعه‌کشی تورهای رایگان کربلا شرکت داده شوید.

آموزش کامل ویدئویی ثبت نام

برای مشاهده آموزش کامل ویدئویی ثبت نام و شرکت در قرعه‌کشی می‌توانید به آدرس شبکه های اجتماعی نهال‌ گشت مراجعه کنید.

در کانال ایتای نهال گشت ویدئوی آموزش نحوه ثبت‌نام را به طور کامل به شما توضیح داده‌ایم.پاسخ به سوال مسابقه تنها با بررسی کانال ایتاهر هفته یک محتوا برای مسابقه در شبکه‌های اجتماعی نهال گشت قرار داده می‌شود. شرکت‌کنندگان در مسابقه می‌بایستی مطالب شبکه‌های اجتماعی نهال گشت را به طور مداوم در هفته مطالعه کنند و سپس پاسخ سوال را در پنل سایت بین گزینه‌های موجود انتخاب کنند.امکان شرکت در مسابقه تا 12 ساعت قبل از قرعه کشیبرای شرکت در قرعه‌کشی تور کربلا رایگان نهال گشت باید بین 12 تا 24 ساعت قبل از زمان قرعه‌کشی پاسخ سوال‌تان را در پنل مسابقه وارد کرده باشید. در غیر این صورت امکان شرکت در قرعه‌کشی مسابقه برای‌تان وجود نخواهد داشت. به شما پیشنهاد می‌دهیم زمان شرکت در مسابقه را به ساعات نزدیک به زمان قرعه‌کشی تور کربلا رایگان نیندازید.جایزه‌ی قرعه‌کشی به چه کسانی اختصاص می‌یابد؟مسابقه‌ی نهال گشت هر هفته 4 برنده خواهد داشت. 3 نفر از برندگان مسابقه‌ی هر هفته از بین افرادی انتخاب می‌شوند که تا به حال به کربلا نرفته باشند.

یک نفر دیگر نیز از بین افرادی انتخاب می‌شود که در سال‌های گذشته به زیارت عتبات و عالیات رفته‌اند.نکته: افرادی که در طول 5 سال گذشته سفری به عتبات و عالیات نداشته باشند نیز در گروه افراد کربلا نرفته، قرار می‌گیرند.

سفر به کربلا همراه با یک هم‌سفر!برندگان قرعه‌کشی برخی از هفته‌های سال می‌توانند به جای انجام سفر به تنهایی یک یا حتی دو همراه نیز داشته باشند. سفر رایگان فقط به همراهان فردی ارائه می‌شود که در طول 5 سال گذشته به کربلا سفر نکرده باشند.

فردای روز قرعه‌کشی عازم سفر شوید!در صورتی که در قرعه‌کشی مسابقه‌ی نهال گشت برنده شده باشید، امکان انجام سفرتان فردای روز قرعه‌کشی وجود دارد. البته این موضوع در حالتی امکان‌پذیر است که کاروان نهال گشت در زمان مورد نظرتان ظرفیت خالی داشته باشد. در غیر این صورت می‌توانید زمان دیگری را برای سفرتان در نظر بگیرید.برگزاری تور زمینی برای برنده‌های قرعه‌کشی با اتوبوس VIPدر صورتی که در لیست برندگان قرعه‌کشی مسابقه نهال گشت باشید، یک تور کربلا زمینی به شما ارائه می‌شود. تور کربلا زمینی نهال گشت با اتوبوس‌های VIP خواهد بود و به همین دلیل یک هفته طول می‌کشد.

در طول سفرتان شما به همراه یک مدیر فارسی‌زبان از نجف و کربلا بازدید خواهید کرد.خدماتی که به برندگان قرعه‌کشی اعطا می‌شودبرندگان قرعه‌کشی تور کربلا می‌توانند از تمامی خدمات نهال گشت مخصوص مسافران این مقصد استفاده کنند.

در طول سفر هر سه وعده‌ی غذایی صبحانه، ناهار و شام، بیمه‌ی مسافرتی و تامین امنیت مسافران بر عهده‌ی آژانس مسافرتی نهال گشت است.

همچنین اگر در طول سفرتان مشکلی داشته باشید، امکان استفاده از پشتیبانی 24 ساعته‌ی آژانس مسافرتی نهال گشت برای‌تان فراهم خواهد بود. برای دریافت پشتیبانی از آژانس نهال گشت می‌توانید با شماره تلفن 0261830 تماس بگیرید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.