یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

دعوت مدیر حج و زیارت البرز برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

63
0

 مدیر حج و زیارت البرز از آحاد مختلف مردم بالاخص خادمین و کارگزاران زیارتی استان برای حضور حماسی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کردند.

ایشان خاطرنشان کرد، دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن وظیفه هر ایرانی است و خوب است همه ما ایرانیان بخاطر شهیدانی که برای این انقلاب جان شان را فدا کردند و همچنین حفظ ارزش های انقلاب اسلامی ایران، از دوستان و همکاران مان دعوت کنیم تا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد آوریم. پیشاپیش سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و در این بخش متن پیام دعوت به راهپیمایی 22 بهمن را برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم.

رویایی که ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) طی سال‌ها مبارزه و مجاهدت برای سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر پروراندند، در ۲۲بهمن ماه ۱۳۵۷ به واقعیتی عظیم در تاریخ معاصر جهان بدل شد.

یوم الله ۲۲بهمن؛ نماد و نمود اراده سترگ ملتی است که برای تغییر بزرگ در ساختار جامعه‌ای کاملا وابسته به اجنبیان و طاغوتیان و رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، عالی‌ترین قصیده مبارزه با نظام سلطه جهانی را بیت به بیت سرودند و با تقدیم عزیزترین کسان خود، نظامی برخاسته از ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی (ص) را بنیان نهادند.

ضمن تبریک  پیشاپیش فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن را به عموم ملت ولایتمدار و مومن ایران اسلامی خاصه مردم انقلابی کرج اظهار داشت که مردم بزرگ استان البرز هم راستا با ملت ایران در سراسر کشور برای حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲بهمن مهیا هستند تا چونان همیشه در صیانت از اقتدار و عزت نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در اردوی شکست خورده دشمنان، حماسه‌ای ماندگار و بی‌نظیر را در تاریخ سراسر عزت و سربلندی این دیار ثبت و ضبط نمایند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.