یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

نماینده ولی‌فقیه در امور حج: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

46
0

نماینده ولی‌فقیه در امور حج: مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مردم دین‌باور ایران متحد و یکپارچه پای انقلاب ایستاده‌اند، و به لطف و عنایت خدا انقلاب حفظ شده و حفظ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی را اعجاز دوران دانست و گفت: مهمتر از این پیروزی حفظ و نگهداری آن است که البته در این ۴۵ سال با این همه توطئه‌ای که از روز اول پیروزی بوده، با لطف و عنایت خدا انقلاب حفظ شده و حفظ خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: با همه سختی‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، مردم دین‌باور ایران متحد و یکپارچه پای انقلاب ایستاده‌اند، و انقلاب را حفظ کرده‌اند.

وی گفت: یکی از آثار انقلاب اسلامی روحیه ایستادگی و مقاومت مردم در برابر توطئه‌های دشمنان است که همواره مشت محکمی بر دهان استکبار و رژیم صهیونیستی زده‌اند.

به گزارش ایرنا، مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۹ صبح روز یکشنبه -۲۲ بهمن- با راهپیمایی عمومی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری در مسیرهای اصلی و خیابان‌های مختلف نقاط مختلف کشور برگزار شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.