یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

شمار ثبت نام کنندگان حج تمتع استان البرز به 1047 نفر رسید

230
0

سهمیه استان البرز برای اعزام به حج تمتع 1403 تعداد 1404 نفر اعلام شده است که تا کنون تعداد 1047نفر در سامانه پیش ثبت نام حج تمتع ثبت نام و برای تشرف به این سفر معنوی اعلام آمادگی نموده اند.

 مدیر حج و زیارت البرز تصریح کرد: با استعانت از ذات باریتعالی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیش ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به سفرمعنوی حج تمتع سال ‌۱۴۰۳ آغاز شده و تا کنون 1047نفر نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند.

مدیرحج و زیارت البرز خاطر نشان کرد متقاضیان باید قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سایت http://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در مرحله پیش ثبت نام، تمامی متقاضیان باید یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود متعلقه به آن از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند؛ ضمن اینکه باقیمانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می شود) هنگام ثبت نام قطعی افراد در کاروان های اعزامی که اعلام خواهد شد، دریافت می‌شود.

اعزام کاروان‌های حج تمتع از اوایل ماه ذی‌القعده (دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز می شود و با پایان ماه ذی‌الحجه و اوایل ماه محرم ۱۴۴۶ (نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.