یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار

اخبار

اختصاص یک کاروان جدید حج تمتع به استان البرز/متقاضیان به دفتر آسمانیان مراجعه نمایند

168
0

مدیر حج و زیارت استان از اختصاص یک کاروان جدید 185نفره حج تمتع به استان البرز خبر داد/ زائران به دفتر زیارتی آسمانیان کرج مراجعه نمایند.

مدیر حج و زیارت اشاره به پیگیری‌ها برای اضافه شدن یک کاروان جدید حج تمتع به استان، اظهار کرد: خوشبختانه یک کاروان جدید 185 نفره به استان اختصاص یافت تا تعداد کاروان های اعزامی استان به سرزمین وحی به 14 کاروان افزایش پیدا کند. 

وی افزود: پیش از این13 کاروان  با ظرفیت 1675 نفر به استان اختصاص یافته بود. 

مدیر حج و زیارت استان تصریح کرد: در حال حاضر تمام ظرفیت این 14کاروان تکمیل شده و متقاضیان جدید که فیش های ودیعه گذاری آنها تا پایان دی ماه ۱۳۸۶ است می توانند از طریق سامانه حج تمتع و یا با مراجعه حضوری به دفتر زیارتی آسمانیان کرج واقع در کرج- گلشهر- بعداز  چهارراه گلزار- طبقه فوقانی بانک سپه ( شماره تماس 34606864 )، برای ثبت نام اقدام کنند. 

وی در ادامه در خصوص هزینه های حج تمتع گفت: قیمت کاروانهای حج تمتع برای هر زائر بین ۱۶۲ میلیون تا ۱۸۳ میلیون تومان تمام می شود. 

در رابطه با زمان اعزام زائرین حج تمتع هم گفت: طبق اعلام سازمان حج و زیارت، از ۲۵ اردیبهشت اعزام زوار به سرزمین وحی آغاز می شود، اما مشخص نیست حاجیان البرزی دقیقا در کدام تاریخ اعزام خواهند شد. 

 با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع اعزام های حج باقی نمانده است، زائرین استان باید امور پزشکی و جلسات آموزشی خود را در مدت زمان باقی مانده انجام دهند. 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.