یکشنبه 10 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

همایش آموزشی - توجیهی زائران حج تمتع98 استان البرزبرگزار شد

292
0
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز همايش آموزشي توجيهي زائران حج استان البرز پيش از ظهر جمعه 31/03/98 باحضور مدیریت وکارکنان حج وزیارت استان ، اعضای شرکت مرکزی کارگزاران مرکزی امور زیارتی ، مدیران ،عوامل کاروانها ومجموعه ها وروحانیون ومعینهای معزز استان البرزدرمحل ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز همايش آموزشي توجيهي زائران حج استان البرز پيش از ظهر جمعه 98/03/31 باحضور مدیریت وکارکنان حج وزیارت استان ، اعضای شرکت مرکزی کارگزاران مرکزی امور زیارتی ، مدیران ،عوامل کاروانها ومجموعه ها وروحانیون ومعینهای معزز استان البرزدرمحل ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.
در این همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید سروان ترکاشوند نماینده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به ایراد سخنرانی پرداختند و مطالبی را در رابطه با ممنوعیت حمل مواد مخدر ، دارو های ممنوعه و دیگر اشیاءممنوعه بیان فرمودند.
در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمين حاج آقای صمدی ، نماینده معاونت امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج از زائران ايراني بعنوان سفيراني ياد كرد كه در سرزمين وحي باید اعمال و رفتار اسلامي را به نمايش گذاشته و قوانين كشور ميزبان را محترم بشمارند . همچنین در خصوص فلسفه و مناسك حج با استناد به آيات قرآن و احاديث به ايراد سخن پرداختند.
در پایان این همایش حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای روحی به برگزاری نمادین مراسم حج تمتع پرداخت و بصورت میدانی و نمایشی اعمال حج تمتع را برای زائرین محترم حج استان البرز تشریح نمودند
همایش زائرین حج همه ساله در موسم حج و در راستای کلاسهای آموزشی زائرین حج و بصورت متمرکز در استان البرز برگزار می شود .لازم به ذکر است در این همایش 1300 نفر زائر در قالب 9 کاروان و بیش از 50 نفر عوامل و دست اند کاران حضور داشتند.
در حاشیه این همایش بزرگ واحد های نشر مشعر ، نمایشگاه عکس و کتاب و گروههای مختلف خبری به خدمتگزاری به زائرین بیت الله الحرام مشغول بودند .

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.