دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اخبار عمومی

اخبار

راه اندازی نرم افزار موبایلی زائریار جهت خدمت رسانی بهتر به حجاج

218
3
بارگذاری برنامه از سایت https://zaeryarapp.com به طور مستقیم امکان پذیر بوده و از سایت و فروشگاه گوگل نیز میسر است.
بارگذاری برنامه از سایت https://zaeryarapp.com به طور مستقیم امکان پذیر بوده و از سایت و فروشگاه گوگل نیز میسر است.



امکانات نرم افزار زائریار:



اطلاع رسانی تصویری

اماکن مهم و زیارتی در کشور عربستان شامل حرمین شریفین همراه با نقشه دقیق، نقشه شهر مکه و مدینه، نقشه منی و عرفات و مشعرالحرام و قبرستان بقیع و مسجد شجره.

استفاده از تلفن های ضروری

در صورت بروز مشکل و یا نیاز به امداد و راهنمایی، زائر می تواند از طریق این بخش با مسئولین مورد نظر تماس حاصل نماید.

کمک اضطراری

زائر در زمان نیاز به خدمات امداد ( مثلاً گم شدن و ... ) و یا نیاز پزشکی به این بخش مراجعه نموده که پس از ارسال درخواست، مسؤل مربوطه سریع پیام را دریافت و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

بخش نظر سنجی

در این بخش زائر می تواند از تمامی خدمات ارائه شده شامل هتل ، غذای سرو شده ، نحوه استقبال در بدو ورود و .... نظر خود را ثبت نماید. تمامی این نظر سنجی ها به بخش مربوطه جهت رفع موانع خدمات و بهبود آن ها ارسال می گردد

انتقاد و پیشنهاد

چنانچه زائر انتقاد یا پیشنهادی را به جهت بهبود خدمات دارد در این بخش می تواند آن را ثبت نماید.

اطلاع از برنامه غذایی

زائر می تواند جهت اطلاع از وعده های غذایی که قرار است طبق برنامه سرو شود از این بخش استفاده نماید.

اشیاء گمشده و پیدا شده

در صورتیکه زائرین محترم شیء خود از قبیل ( موبایل ، عینک ، ساک و ...) را گم کنند می‌توانند از این بخش اطلاع رسانی نمایند و در صورت پیدا شدن شییء که برای خود نیست می تواند از طریق منوی " شی پیدا شده " مشخصات آن را ثبت و به اطلاع مسؤل مربوطه برساند.

اخبار و اطلاعیه ها

در این بخش زائرین می توانند اخبار منتشره در سایت سازمان حج را مشاهده و در بخش اطلاعیه‌ها از آخرین اطلاعیه های مهم اطلاع یابند.

مشخصات کامل

این بخش شامل اطلاعات مهم برای زائرین (اطلاعات هتل محل اقامت در مدینه و مکه همراه با مکان نمایی و مسیریابی، محل چادر در منی و عرفات و اطلاعات خط نقل شامل شماره خط و رنگ خط و اطلاعات تماس مدیر کاروان، معاون و روحانی کاروان) می باشد.

نقشه

نقشه کامل از مکه و مدینه شامل هتل های حجاج ایرانی، ایستگاه های اتوبوس، مراکز درمانی و بیمارستانی به صورت برخط و استفاده از نقشه بارگزاری شده همراه با مسیریابی به جهت عزیمت به مکانی خاص.

اشتراک گذاری تصاوری

در این بخش زائر می تواند در صورت تمایل تصویر صحنه خاص و مورد توجه خود را ضبط کند و همراه با متن مورد نظربه اطلاع ستاد برساند.

پشتبانی برخط به صورت 24 ساعته



چنانچه زائر در استفاده از برنامه به مشکلی برخورد نمود، می تواند از این طریق به صورت برخط تقاضای راهنمایی کند.

برای این مقاله 3 نظر ثبت شده است

سئو فاکس

چهارشنبه, 16 بهمن,1398 :: 12:41


فراگیری سئو سایت 2 آموزش سئوی سایت SEO رایگان?از 0 تا 100? در‌این مقاله کارایی داریم نکات متعددی را راجب فراگیری سئوی وب سایت یا این که به عبارتی SEO به صورت بدون پول به شما دوستان عزیز یاد دهم پس با اینجانب همراه باشید تا این بخش فراگیری سئو وب سایت را بدون نقص یاد بگیرید . پیشین از تلاوت این یادگرفتن سئوی سایت اعتنا فرمائید : بهینه سازی وب سایت تنها یک نکته ندارد! در سئو سایت هرچقدر نکات را بیشتر رعایت نمایید خوبتر است هیچکس نمی تواند تمام نکات سئوی سایت را بی نقص انجام دهد سئو وب سایت صد ها نکته داراست و با هر توشه به روز گوگل نکات آن بیشتر می شود سئوی سایت برای این است که ما وب سایت خویش را طوری تهیه و تنظیم نمایید که الگوریتم های گوگل به ما سکو دهند و در مجموع الگوریتم های گوگل طوری تهیه و تنظیم می گردند که وب سایت های اصیل و باکیفیت را بالا بیاورند . برای همین خیلی از الگوریتم های سئو وب سایت ناشناخته است یا این که شخصا به وسیله گوگل لو داده نشده! برای مثال هیچ مقاله ای در گوگل نیست که گفته باشد درصورتی که در مقاله خویش جدول بگذارید خوبتر سود میگیرید! ولی اینکار توشه ها آزمایش شده و مشخص شده گذاشتن جدول در پست تاثیر خیر و خوبی در سئوی وب سایت دارااست . علت این که گوگل این مساله را ابلاغ نمی‌کند این است که خیلی از اشخاص سوء به کارگیری می کنند! به عنوان مثال در صورتی به طور رسمی بگوید گذاشتن جدول خیلی خوبه , از روز سپس خیلی ها بی برهان جدول میزارن! گوگل اینو نمیخواد بلکه میخواد ما مقاله باکیفیت و حقیقی و واقعی ایجاد کنیم . از مشاجره بدور نشویم . برویم سراغ اصل مقاله یعنی فراگیری سئو وب سایت : بهینه سازی سایت چیست؟ تعاریف زیاد متعددی برای معنا سئو وب سایت مطرح شده شده‌است . ممکن است اولی و معمولی ترین ابلاغ این باشد که SEO ورژن کوتاه شده ای از عبارت Search Engine Optimization است


سئو خارجی به طور کلی شامل دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت خود می شود که مهم ترین آن نیز دریافت یا ساخت لینک از دیگر سایت ها است.



این مرحله یکی از مهم ترین مراحل سئو سایت می باشد ، برای این که بتوانید از کار مشاور سئویی که استخدام کردید مطمئن باشید


اما همین اشاره ها به برند دیجی کالا باعث رشد سئو سایت شده و کلمات کلیدی محصولات این فروشگاه


سئو یا بهینه سازی موتور جستجو روشهایی است که برای افزایش رتبه سایت و در نتایج بالاتر موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و Yahoo به کار می رود تا منجر به بهبود ترافیک ارگانیک وب سایت شود.


بسیاری از کاربران اینترنتی ، صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل ، بینگ و یاهو می یابند ، بدین ترتیب سئو مناسب ، کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر خواهد بود


خدمات سئو یا خدمات بهینه سازی سایت (SEO) به معنی انجام پروسه سئو سایت توسط شرکت سئو به صورت تخصصی تحت نظر افراد حرفه ای و متخصص می باشد.


کسب و کارهایی که به سئو متکی هستند باید برای مشورت و دریافت راهنمایی در خصوص تغییرات الگوریتم گوگل، لینک سازی و تولید محتوا از خدمات سئو فاکس استفاده کنند و از او بهره گیرند.


خدمات سئو یا خدمات بهینه سازی سایت (SEO) به معنی انجام پروسه سئو سایت توسط شرکت سئو به صورت تخصصی تحت نظر افراد حرفه‌ای و متخصص می‌باشد


سلام احسان اسکندری هستم و این یک راهنمای جامع تکنیک های بهینه سازی نتایج جستجو محلی با لوکال سئو (Local SEO) است در سال که در 2020 کار می کند. در این راهنمای جدید به شما نشان خواهم داد


سئو مخفف کلمات Search Engine Optimization می باشد که در واقع عملیات بهینه سازی برای موتور های جستجو لقب می گیرید.


کسب و کار های کوچک برای شروع سئو چطور باید چه خدماتی را سفارش دهند؟ نقش سئو کاران در کسب و کار های اینترنتی کوچک که استارت آپ هایی اغب با بودجه کم هستند چیست


در این مقاله که به واسطه سایت شرکت سئو فاکس منتشر می شود قصد آموزش سئو رایگان از پایه تا پیشرفته را خدمت شما عزیزان داریم؛ در ابتدا باید به بررسی مفهوم سئو بپردازیم:


در این مقاله به بررسی الگوریتم های گوگل و نحوه تاثیر گذاری آن ها بر روی وضعیت سئو سایت می پردازیم.


سئو کار کیست؟ سئو کار فارسی شده عبارت SEO Expert به معنی کارشناس با متخصص سئو و بهینه سازی سایت می باشد.


احسان اسکندری (سئوکار حرفه ای) سایت است وی با بیش از 6 سال فعالیت در حوزه سئو و بهینه سازی یکی از افراد با تجربه صنعت سرچ ایران محسوب می شود


 


یعنی سئوی وب سایت برای موتورهای کاوش . اما انگیزه کلیدی بهینه سازی سایت موتورهای کاوش نیستند بلکه انگیزه ما رضایت استفاده کننده است . گوگل دقت ویژه ای به رضایت یوزرها از حاصل کاوش داراست و سعی می کند تا وب سایت هایی را در مرتبه های بالا قرار دهد که محتوای آنان برای یوزرها رضایت بخش است . در سود میتوان ذکر کرد در کار SEO مخفف عبارت Search Experience Optimization یا این که باصرفه سازی تجربه کاوش است . برای کسب موفقیت در سئوی وب سایت می بایست بیش تر از هر چیز به رضایت استفاده کننده اعتنا کنیم . رضایت استفاده کننده از محتوای شما به عامل ها زیادی مربوط است . ادبیات شما , کیفیت محتوا و داده ها بیان شده , طریق نمایش و ارائه محتوا , سرعت وب سایت , نمایش درست در گوشی , جواب گویی به سوالهای یوزرها و اکثری موردها دیگر بر رضایت یوزرها تاثیر گذار می‌باشند . کراول کردن ( Crawling ) : فرآیندی که بر پایه ی آن موتورهای کاوش , صفحه ها سایت شمارا شناسایی می نمایند . دی ایندکس De - indexed : اشاره به یک ورقه یا این که گروهی از صفحه ها که از ایندکس گوگل بیرون گردیده اند . اف اس Featured Snippets : باکس جواب های طبیعی که بر بالای SERP ها برای کلمه ها جستجوی یگانه نمایش داده میشوند . لیست های Google My Business : یک لیست بندی آزاد که برای کسب و شغل های محلی در دست است . اسلایدر تصویر ( Image carousels ) : حاصل چهره یی در بعضا از SERP ها , که از چپ به راست قابل اسکرول می باشند . ایندکس کردن ( Indexing ) : ذخیره سازی و نظم دهی محتوای یافت شده در زمان کراول کردن . انگیزه کاوش ( Intent ) : در سئو وب سایت , انگیزه اشاره به مراد حقیقی و واقعی استفاده کننده بر طبق کلماتی است که در نوار کاوش تایپ می نماید . کا پی آی key performance indicator : «شاخص تلاش کلیدی» , یک اندازه قابل مقدار گیری است که نشان می‌دهد یک کار , تا چه حدی به انگیزه خودش نزدیک شده‌است . لوکال پک Local Pack : بسته ای از سه گونه کسب و کار معمولی که برای جستجوی محلی مورد استعمال قرار می‌گیرند ; مثلاً «تعویض روغنی اطراف من» . طبیعی


منبع: آموزش سئو کاربردی و رایگان رضا یزدان پرست


http://seofox.blog.ir/


سئو چیست؟ (بهینه سازی سایت برای موتور جستجو)


 



احسان

یکشنبه, 10 فروردین,1399 :: 15:08

خرید بک لینک خودتان لینک سازی شوید

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.