یکشنبه 10 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

حضوربانوان موسسه مطوفین در عرصه خدمت به بانوان زائر ایرانی

218
0
جمعی از بانوان موسسه مطوفین زائران ایرانی به منظور ارزیابی خدمات ارائه شده به بانوان و اصلاح نواقص و مشکلات مربوط به این گروه از هفته گذشته فعالیت خود را با حضور در هتل ها و مراکز اقامت زائران آغاز کرده اند.
رئیس سازمان حج و زیارت در این رابطه گفت : با توجه به اینکه امسال بیش از 53 درصد حجاج ایرانی را بانوان تشکیل می دهد ، طی هماهنگی هایی که با "عصام ازهر" رئیس هیات مدیره موسسه مطوفین زائران ایرانی شده تعدادی از بانوان این موسسه در این حوزه فعال شده اند.
علی رضا رشیدیان افزود : این بانوان برای سرکشی از وضعیت بانوان زائر و مساعدت و پیگیری برای حل مشکلات اقامتی و خدماتی آنان به اماکن اقامتی و هتل ها مراجعه و در گفت و گو با بانوان زائر نسبت به اصلاح امور و ضرورت ها اقدام می کنند.
وی تصریح کرد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده این طرح هم در مکه و هم مشاعر اجرایی و پیگیری های لازم را برای بهبود سطح خدمات به بانوان زائر ایرانی را انجام دهند.
رئیس موسسه مطوفین زائران ایرانی هم در این باره گفت : به منظور کمک و تسهیل امور بانوان زائر ایرانمی جمعی از خانمهای موسسه را به عنوان راهنما د و همیار به هتل ها و مراکز اقامت زائران اعزام می کنیم. عصام ازهر افزود : این بانوان در حوزه های فرهنگی ،اشکالات و نواقص در ارائه خدمات رفاهی به بانوان زادر و نیازها و مطالبات آنان فعال شده اند و حتی بخشی برای خدمت موثرتر و مطلوب تر درهتل ها حضور یافته اند.
این بانوان در قالب گروه های دو سه نفری به هتل های مختلف سرکشی نموده و ضمن گفت و گو با زائران و شنیدن مسائل و نظرات آنان از نزدیک این مباحث را دریافت و نسبت به پیگیری آنها اقدام می نمایند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.