یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار عمومی

اخبار

برای استمرار رضایت مردم از قطار برقی با شهرداری تهران هم افزایی و تعامل خواهیم داشت

176
0
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم که حلاوت بهره برداری از این پروژه را افزایش داده و بسترهای تردد سهل مردم را بیش از پیش فراهم کنیم بنابراین در این راستا هم افزایی و تعامل با شهرداری تهران نیز خواهیم داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در حاشیه مراسم بهره برداری از قطار کرج-هشتگرد که با حضور دکتر روحانی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد روندی نفس گیر ولی انرژی بخش داشت چراکه بارقه ای از امید و خرسندی برای مردم به ارمغان آورد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در دولت تدبیر و امید گره گشایی و تکمیل شد، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 90 آغاز شد و تا سال 92 با حدود 150 میلیادر تومان اعتبار فقط حدود 40 درصد پیشرفت داشت و در آن زمان نیز البرز جزو تهران بود.
شهبازی گفت: در ابتدای راه این پروژه پیش بینی شده بود که حدود 700 هزار نفر جمعیت در شهرجدید هشتگرد ساکن می شوند که عموما نیز از تهران به این منطقه تردد دارند.
وی افزود: دولت برای توسعه و بهره برداری وسایل حمل و نقل عمومی یارانه پرداخت می کند و همچنین زیرساخت های این حوزه را ارتقا داده است.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.