دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند است

87
0

امام جمعه کرج با اشاره به لزوم تحقق منویات رهبری در مورد تولید دانش‌بنیان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق شعار سال در استان انجام شود.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از ایکنا، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، امروز، هفتم فروردین‌ماه در شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با تبریک سال نو اظهارکرد: بهار و زنده‌شدن طبیعت درس بزرگ و عبرتی برای انسان‌ها است و همه باید آگاه باشیم که روزی در محضر خداوند باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی با تأکید براینکه فرصت‌ها به سرعت در حال گذر است و ضایع‌کردن فرصت‌ها نفعی برای انسان ندارد، افزود: حدود سه دهه است که مقام معظم رهبری برای سال‌ها نامگذاری می‌کنند که به‌واسطه این امر افق و ریل‌گذاری و هدف‌گذاری برای اقدامات و برنامه‌ها مشخص می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه نامگذاری‌ها برای ما گفتمان‌ساز، جریان‌ساز و سیاست‌گذاری کلان فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: این عناوین که از سوی مقام معظم رهبری برای سال‌ها تعیین می‌شود مخاطبان خاصی همچون مسئولان و مخاطبان عامی همچون مردم و نخبگان دارد.

این مسئول در پایان گفت: امید است که استان البرز تحت مدیریت استاندار، تحول‌آفرین باشد و در مسیر توسعه و پیشرفت توفیق روزافزون یابد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.