دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار شد

77
0

همزمان با روز جهانی قدس مردم سراسر کشور به خیابان ها آمدند تا پای مظلوم و مظلومیت مردم فلسطین بایستند.

 

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، آخرین جمعه ماه رمضان ، روز جهانی قدس فرصتی بود تا بار دیگر مردم سراسر کشور با وحدت و یکپارچگی خود به خیابان ها آمده و علیه ظلم و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی شعار سر دهند و اعلام کنند که پای آزادی فلسطین و مظلومان جهان ایستاده اند.

 

مراسم روز قدس پس از این که دو سال به صورت خودرویی و در شرایط کرونایی برگزار شده بود، امروز با حضور اقشار مردم روزه دار در سراسر کشور برگزار شد.

 

راهپیمایی روز قدس همزمان با تهران، در بیش از ۹۰۰ شهر کشور و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رنگبندی استان ها از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه تدارک دیده شده بود. این مراسم حتی در بسیاری از روستاهایی که از برپایی نماز جمعه برخوردار نبوده به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار شد .

 

فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، قدس شریف همیشه محور اصلی ماست و فلسطین قهرمان همیشه پاینده است؛ از جمله شعارهای راهپیمایان روزه دار در روز جهانی قدس بود.

 

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس با در دست داشتن پلاکاردهایی مزین به شعارهای «سلیمانی زنده است، مقاومت پاینده است»، «راه سلیمانی‌ها ادامه دارد»، «رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است و سرنوشت اسرائیل، نابودی و سقوط است»، جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کردند..

 

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان با سربندهایی با موضوع رژیم صهیونیستی نابودشدنی است جلوه ویژه به این راهپیمایی داده بود، همچنین حضور خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران و مقامات کشوری و لشکری به شکوه این آیین افزوده‌ بود.

 

امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار شد .

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.