دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

معاون استاندار البرز : روابط عمومی ها جدی ترین سربازان جهاد تبیین در جامعه هستند

84
0

کرج - ایرنا - معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز روابط عمومی ها را جدی ترین سربازان جهاد تبیین دانست و گفت: بنابراین می‌توان دریافت یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که وظیفه مقابله با خط مقدم جبهه دشمن را دارد، روابط عمومی‌ها هستند. 

 به گزارش ایرنا  از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز  ، مرتضی ولی پوری  روز جمعه در همایش گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی که در مجموعه ورزشی چهارباغ برگزار شد اظهار داشت:  امروز تلاش شبانه روزی روابط عمومی ها بر کسی پوشیده نیست و رسالت کار روابط عمومی ها در برهه‌ کنونی بسیار حساس و خطیر است.

وی با بیان اینکه نیروهای روابط عمومی طلایه داران سنگر اطلاع رسانی هستند، افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین سازمان و مردم هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز  با بیان این که نیروهای روابط عمومی باید قدر جایگاه و منزلت خود را بدانند، گفت:  امروز روابط عمومی استانداری در سطح ملی و استان جایگاه بالایی دارد.
ولی پوری با بیان اینکه نماینده عالی دولت شبانه روزی در بررسی مسایل حوزه های مختلف در استان حضور مستمر دارد، افزود: در این بازدید ها و جلسات روابط عمومی همیشه پای کار بوده است.
وی با تاکید بر این مهم که عملکرد روابط عمومی استانداری بسیار خوب بوده است، ادامه داد: چنانچه امروز توفیقی در راستای سیاست های دولت در استان نصیب شده  مدیون تلاش ها و زحمات دوستان در روابط عمومی و اصحاب رسانه و مطبوعات بوده است.

محمد رضا جهانشاهلو مدیرکل روابط عمومی و جانشین شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی استان البرز،  نیز در این همایش گفت: وظیفه خطیر روابط عمومی انتقال سیاست ها و عملکرد دولت در بین مردم است و تمام تلاش  برای تعامل با رسانه ها  و ایجاد هم افزایی در مسیر توسعه استان است.

  آیین گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت «روز ارتباطات و روابط عمومی استان البرز» با حضور ۱۵۰ نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.