دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

دیدار مدیریت استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه هشتگرد/تأکید اعزام به عتبات عالیات با دفاتر زیارتی مجاز

85
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز، محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه هشتگرد دیدار نمودند. 

در این دیدار سامعی گزارشی مبسوط از عملکرد حج و زیارت در خصوص بازگشایی سفرهای زیارتی عتبات عالیات و اقدامات صورت گرفته و عملکرد این مدیریت در سال 1401بالاخص در حوزه عتبات عالیات و حج تمتع به نماینده محترم ولی فقیه ارائه نمودند..

مدیر حج و زیارت استان البرز از حجه الاسلام مختاری درخواست کردند تا به نحو مقتضی یا از طریق تریبون نماز جمعه به اطلاع مردم شریف هشتگرد برسانند تا جهت اعزام به عتبات عالیات فقط از طریق دفاتر خدمات زیارتی مجاز استان البرز نسبت به ثبت نام و اعزام اقدام نمایند.

 

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین روح الله مختاری اظهار کرد: تلاش های مجموعه حج و زیارت جهت خدمت رسانی به به زائران استان البرز و مردم خوب هشتگرد قابل ستایش است و این امر جای قدردانی دارد. امام جمعه هشتگرد با بیان اینکه حج بهترین مکان برای تبلیغ چهره به چهره اسلام است، تصریح کرد: جهاد تبیین در اجتماعات زیارتی بالاخص موسم حج امکانپذیر است و در این راستا فعالیت های فرهنگی بسیاری می توان در این اماکن و مراسم مذهبی انجام داد. 

ایشان در ادامه به پیگیری شبانه روزی مشکلات اقتصادی و ارائه خدمات به ملت قیور ایران توسط تمامی مدیران و دست اندرکاران خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و حفظ آرامش و رفاه حال مردم ولایی استان را از اوجب واجبات دانست.

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.