پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

عمومی

اخبار

رسانه‌ ها درخصوص انتشار اخبار حوزه حج و زیارت، از کارشناسان اطلاع دقیق کسب کنند

48
0

اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تاکید کرد که رسانه‌ ها و جامعه خبری کشور در جهت انتشار اخبار حوزه حج و زیارت، از کارشناسان مربوطه اطلاع دقیق کسب نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: «این سازمان به عنوان متولی امر زیارت در کشور به جهت بهبود ارائه خدمات، پویایی، بروز رسانی و جلب رضایت حداکثری جامعه هدف خود که حجاج و زائران خانه امن الهی و اعتاب مقدسه هستند، همواره برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده صاحبان اندیشه و متکثر جامعه، آمادگی دارد.

سازمان حج و زیارت از نظرات مشورتی و پیشنهادات صاحبان فن، علم، اندیشه و افراد با تجربه در امر برنامه ریزی و اجرای امور مرتبط با ثبت نام و اعزام حجاج کشورمان و همچنین زائران اعتاب مقدسه بهره‌مند بوده و هرگونه تصمیم گیری و تصمیم سازی را معطوف به خرد جمعی دانسته است.

 

اکثریت کارشناسان این حوزه زیارتی با تجربه بیش از 20 سال در جهت تامین و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران، مشکلات و محدودیت‌ های فراوانی را هموار می‌ کند و آنچه را که در دایره اختیار و وظایف سازمان حج و زیارت است، هماهنگ با قوانین، فرهنگ و محدودیت‌ های خاص کشور میزبان در راستای جلب رضایت زائران که رضایت الهی را در پی دارد، از هر تلاش و کوششی فروگذار نیستند.

بنابر این گزارش؛ سازمان حج و زیارت ضمن اعلام دریافت پیشنهادات، راهکار‌ها و انتقادات سازنده و خیرخواهانه جهت پیشبرد هرچه بهتر امور و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران سرزمین وحی، از رسانه‌ ها و جامعه خبری کشور انتظار دارد؛ در جهت انتشار اخبار حوزه حج و زیارت در نهایت انصاف با کسب اطلاع دقیق از کارشناسان سازمان حج و زیارت، نسبت به پوشش و انعکاس اخبار این حوزه همکاری و هم افزایی لازم داشته باشند.»

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.