دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه در عراق با خانواده شهید عجمیان

52
0

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در دیدار با خانواده شهید عجمیان یکی از اهداف بزرگ و مورد توجه اسلام را امنیت توصیف کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، بعثه مقام معظم رهبری میزبان خانواده شهید سید روح الله عجمیان شهید مدافع امنیت بود که برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شده اند.

 

درابتدای این دیدار که معطر به عطر یاد شهید و شهادت در شهر سید الشهداء، کربلای معلا بود، خانواده شهید عجمیان به بیان خصوصیات انقلابی و اخلاقی این شهید بزرگوار پرداختند.

 

پدر شهید، دغدغه اصلی روح الله را دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی عنوان کرد و گفت: فعالیت اصلی شهید در 12 سال اخیر شرکت فعال در برنامه های بسیج بود و وقتی متوجه می شد در بسیج کاری هست بقیه مشغله های خود را رها می کرد و به فعالیت های بسیج می پرداخت.

 

پدر شهید افزود: درماجرایی که به شهادت روح الله شد، وقتی شهید فهمید که اغتشاشگران به چادر و بانوان محجبه تعرض دارند بدون توجه به خطرات و هشدارهای دوستانش، گفت: ما برای دفاع از حجاب این بانوان آمده ایم و وارد میدانی شد که شهید شد.

 

مادر شهید نیز افزود: بارها شهید دست و پای مرا می بوسید بطوری که این فرهنگ به نوه های من منتقل شد و آنها هم با احترام بسیار با من رفتار می کنند.

 

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین حسین بهجتی نیز با اشاره به مقام رفیع شهدا، یکی از اهداف بزرگ و مورد توجه اسلام را امنیت توصیف کرد و گفت: شهید بزرگوار شما در راه امنیت ایران اسلامی به شهادت رسید.

 

وی افزود: اجر صبری که در این راه نصیب خانواده ها می شود بسیار است و کسانی که فهم، درک و آگاهی دارند به حال شهداء غبطه می خورند.

 

گفتنی است، بسیجی شهید سید روح الله عجمیان زاده ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از شهدای ناآرامی ها و اغشتاشات اخیر در خرمدشت کرج است که درتجمعات ۱۲ آبان ماه در کرج بر اثر ضربات چاقو و جراحت شدید ناشی از حمله وحشیانه اغتشاشگران به شهادت رسید.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.