یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار عمومی

اخبار

برپایی غرفه فرهنگی مجموعه حج و زیارت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن+عکس

56
0

همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم تهران ، مجموعه حج و زیارت با برپایی غرفه در مسیر این راهپیمایی و اجرای برنامه و سرودهای انقلابی در این مراسم حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت با برپایی غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی پرشکوه یوم الله 22 بهمن و اجرای برنامه و سرودهای انقلابی در این مراسم حضور یافت که با استقبال بسیار خوب راهپیمایان همراه بود.

 

آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که همراه با راهپیمایان در مسیر منتهی به میدان آزادی درحرکت بود با حضور در غرفه حج و زیارت مورد استقبال آقای سید صادق حسینی رئیس ، معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت قرار گرفت  و از نزدیک به بازدید از این غرفه پرداخت.

 

 

همچنین حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  و چند تن از مسئولان این جمعیت هم ضمن حضور در جمع پرشور راهپیمایان یوم الله 22 بهمن  از پایگاه مرکز پزشکی حج و زیارت و دیگر بخش های غرفه مجموعه حج و زیارت که با همکاری هلال احمر در مسیر این راهپیمایی بر پا شده بود بازدید کرد و از روند ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در این مراسم مطلع و از تلاش امدادگران،تقدیر کرد.

 

 

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و سازمان حج و زیارت با برپایی میز خدمت و غرفه مرکز پزشکی حج و زیارت واقع درمسیرخیابان آزادی، بین خیابان های رودکی و خوش پذیرا و پاسخگوی سوالات هموطنان در حوزه حج و زیارت و ارائه خدمات پزشکی به راهپیمایان بودند.

 

 

گفتنی است مسئولان و کارکنان مجموعه حج و زیارت هم با حضوردر این غرفه در طول برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ، ضمن ارج نهادن به آرمانهای انقلاب شکوهمند اسلامی، به صف راهپیمایان انقلابی پیوستند و چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

 

 

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور جمعی از راهپیمایان نماز جماعت در محوطه سازمان حج و زیارت اقامه شد.

 

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.