شنبه 22 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

ستاد هماهنگی راهپیمایی اربعین در البرز تشکیل شد

43
0

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر لزوم بسیج تمام امکانات برای حماسه عظیم اربعین از تشکیل ستاد هماهنگی راهپیمایی اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مرتضی ولی پوری" روز پنجشنبه با بیان این مطلب در نشست ستاد اربعین استان البرز که با حضور معاونین فرمانداری ها و روسای کمیته های ۱۴ گانه ستاد برگزار شد، افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در دولت مردمی سیزدهم مورد توجه و تاکید است.

وی اظهار کرد: بنابراین شایسته است تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی البرز برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲ آماده باشند.

وی بیان کرد: تمام دست اندرکاران استانی با جدیت تلاش کنند تا ضمن آسیب شناسی، نواقص راهپیمایی در سال های گذشته را به نحو احسن برطرف کنند.

ولی پوری افزود: آسیب شناسی و ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات توسط اعضای کمیته های چهارده گانه تاثیر بسزایی در بهبود روند خدمت رسانی به زائران خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز یادآور شد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما، نیازمند برنامه ریزی دقیق در سایه مشارکت تمامی آحاد جامعه هستیم تا بتوانیم حماسه باشکوه دیگری خلق کنیم.

وی تصریح کرد: باید تمهیدات لازم به صورت برنامه محور و راهبردی از هم اکنون با هماهنگی تمام ارگان های مسوول در دستور کار قرار گیرد.

  •  
  •  

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.