دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

اینترنت رایگان در اطراف عتبات مقدسه عراق در زیارت اربعین

26
0

وزارت ارتباطات عراق اعلام کرد که اینترنت رایگان در اطراف عتبه علوی، حسینی و عباسی تامین می شود و طی زیارت اربعین همه می توانند 24 ساعته از آن استفاده کنند.

وزارت ارتباطات عراق از آمادگی زودهنگام خود برای زیارت اربعین و سازوکار تامین خدمات ارتباطی با هماهنگی با طرف های ذیربط خبر داد.

 

به گزارش الصباح، عمر العامری، سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت که این وزارتخانه با ایران و طرف های بین المللی برای حمایت از زیارت اربعین هماهنگی کرده است.

 

وی افزود که این همکاری تنها به تامین اینترنت خلاصه نمی شود بلکه شامل حوزه پزشکی، بهداشتی، ارائه شماره تلفن های رایگان و فرکانس های ویژه خودروهای اورژانس و واحدهای پزشکی در مسیر زائران می شود.

 

العامری اظهار داشت که اینترنت رایگان نیز در اطراف عتبه علوی، حسینی و عباسی تامین می شود و طی زیارت اربعین همه می توانند 24 ساعته از آن استفاده کنند.

 

وی اشاره کرد که وزارت ارتباطات عراق پیش از این در زیارت عاشورا نیز اینترنت رایگان پیرامون عتبه کاظمیه را فراهم کرده بود.

 

العامری با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات برای تامین بهترین خدمات برای شهروندان تلاش می کند، یکی از اهداف این خدمات را حمایت از گردشگری دینی دانست.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.