دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

طرح اعزام نیازمندان البرزی به کربلای معلی اجرا شد

25
0

کرج - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از اجرای طرح اعزام نیازمندان زائر اولی این استان به کربلای معلی برای شرکت در مراسم اربعین خبرداد.

"محمد جواد کاظمینی " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دراجرای این طرح هزینه سفر ۳۰ میلیون ریالی به این افراد که در مناطق کم برخوردار استان البرز ساکن هستند با هماهنگی قرارگاه اجتماعی و بنیاد علوی تعلق می گیرد .

وی بیان کرد: همچنین اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از فعالان خانه محلات قرارگاه اجتماعی استان البرز به کربلای معلی را خواهیم داشت که این افراد شبکه های مردمی داوطلب ساکن در محلات کم برخوردار هستند و با احصا مشکلات این محلات در راستای محرومیت زدایی تلاش می کنند .

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ثبت نام مدیران و مسوولان خانه محلات برای اعزام به کربلای معلی از ابتدای سال آغاز شده و پس از ثبت شبکه مردمی خانه محلات در سامانه محلات ۲۰۲۰ کشور و برگزاری چندین گردهمایی ملی روز دوشنبه هفته جاری به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.
وی افزود: این نیروهای جهادی و انقلابی قرارگاه اجتماعی همواره در راستای توانمندسازی و تحول آفرینی در محلات کم برخوردار در کنار استانداری و سایر دستگاه ها تلاش کرده اند.

کاظمینی یادآورشد: سال گذشته نیز با دستور و پیگیری استاندار البرز ۲۰ محله کم برخوردار استان تحت حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درآمده و یکی از برنامه های پیاده شده در این محلات سفر زیارتی اربعین حسینی است.

اکنون در استان البرز ۶۶ محله کم برخوردار شناسایی شده که مورد هدف قرارگاه اجتماعی برای توسعه خدمات اجتماعی و رفاهی قرار گرفته اند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.