دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

اربعین حسینی

اخبار

جلسه هم اندیشی مدیریت حج و زیارت با صدا و سیمای البرز برگزار شد

71
0

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت امروز سه شنبه 19 دی ماه جلسه مشترک مدیریت حج و زیارت البرز با صدا و سیمای مرکز البرز برگزار شد.

محمد حسن سامعی مدیر حج و زیارت البرز از برگزاری جلسه هماهنگی با صدا و سیما در خصوص اطلاع رسانی دوره جدید اعزام های عتبات عالیات، ثبت نام حج تمتع و دلایل به تعویق افتادن پروازهای عمره مفرده خبر داد.

سامعی در این نشست به دلایل مختلف به تعویق افتادن عمره اشاره کرد و اظهار داشت عدم صدور مجوز برای پرواز یکی از دلایل اصلی به تعویق افتادن پرواز های عمره است که در این خصوص ریاست محترم سازمان حج و زیارت و هیأت همراه پیرامون رفع برخی مشکلات اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده و امضا تفاهم نامه عازم کشور عربستان شده اند.

مدیر حج و زیارت البرز در خصوص آغاز دور جدید اعزام مشتاقان زیارت ابا عبدالله الحین (ع) و نام‌نویسی سفر عتبات برای ماه رجب برای دوره یک ماهه ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن  توضیحاتی ارایه نمودند و افزودند در ماه رجب هزینه سفر عتبات به صورت هوایی متوسط ۱۵ میلیون و ۵۰۰  و به صورت زمینی متوسط ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که این قیمت نسبت به دوره گذشته چندان تغییری نکرده است.

ایشان در ادامه به آغاز عملیات ثبت نام حج تمتع 1403 اشاره نمود که از 15 دی ماه آغاز شده است و در خصوص عزینه سفر حج تمتع اظهار داشت: «پس از اعلام هزینه‌ها و نرخ ارز اختصاص یافته به عملیات حج ۱۴۰۳، مبلغ نهایی مشخص می‌شود.»

مقرر است مراتب اطلاع رسانی به شهروندان معزز البرزی توسط صدا و سیمای البرز صورت پذیرد.

 

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.