یکشنبه 10 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

جزییات تعیین تکلیف بازگشت وجوه به حساب زایران حج 1402

53
0
سازمان حج و زیارت کشور توانست با مدیریت هزینه های انجام شده، مبلغ 85 میلیون ریال را به حساب زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ واریز کند اما معدود زایرانی هنوز این مبلغ را در حساب خود دریافت نکرده اند که می بایست به برخی نکات اهتمام داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت، با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات حج تمتع 1402 شناسایی و مقرر گردید از طی بازه زمانی تعیین شده مبلغ مدنظر به حساب زایران بازگردانده شود.

در این میان از جمع 82 هزار و 500 نفر زایر ، تعداد معدودی طی روزهای گذشته مبلغ در نظر گرفته شده را دریافت نکرده اند که این موضوع مربوط به حساب های بانکی این افراد می شود.
در ذیل به برخی اقدامات صورت گرفته دراین رابطه اشاره می شود؛
**تعداد 66 هزار و 75 نفر از زایران دارای حساب فعال در بانک ملی بوده اند که مبلغ مورد نظر به حساب آنها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

**تعداد 9 هزار و 789 نفر از زایران دارای حساب فعال در بانک ملت بوده اند که مبلغ مورد نظر به حساب آنها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

**جمعا 75 هزار و 864 زایر حج سال گذشته مبالغ تعیین شده را دریافت کرده اند.

**با احتساب واریز مبالغ به حساب زایران حج تمتع 1402 در بانک های ملی و ملت، به آن تعداد از زایران که هنوز مبالغ مدنظر را دریافت نکرده اند نیز پیامک ارسال می گردد.

**از میان 82 هزار و 500 زایر ، فقط تعداد معدودی آن هم به علت فاقد حساب بودن در بانک های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده شده را دریافت نکرده اند.

**زایران باقیمانده می بایست براساس پیامک ارسالی، به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت مراجعه و نسبت به ثبت شماره شبا اقدام نمایند.
لازم به توضیح است چنانچه زایران در گروههای سه گانه فوق ، اطلاعات لازم را دریافت نکرده یا پیامک دریافت ننموده اند، با مدیریت حج و زیارت استان خود تماس و با اعلام کد ملی ، نسبت به چگونگی دریافت وجه خود اطلاع یابند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.