یکشنبه 10 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

تفقد امام خامنه ای مدظله العالی روحی دوباره در سازمان حج و بعثه دمید

58
0

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به بیانات امام خامنه ای مد ظله العالی در دیدار اخیر با کارگزاران حج گفت: تفقد معظم له نسبت به سازمان حج وزیارت ، بعثه مقام معظم رهبری، دستگاههای همکار و کارگزاران حج ، روحی دوباره در سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری دمید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آقای سید عباس حسینی در آیین بدرقه اعزام نخستین گروه زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در ترمینال سلام گفت: از ابراز محبت و التفات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و تفقد ایشان نسبت به فرزندانشان در سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری و همه کارگزاران حج در راستای خدمت رسانی به ضیوف الرحمن تشکر می کنیم .

 

رئیس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: از همه دستگاه‌های همکار و دست اندرکاران به ویژه هواپیمایی جمهوری اسلامی، پلیس و سپاه فرودگاه و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که با همه وجود در راستای خدمت رسانی به حجاج تلاش می کنند تشکر می کنیم .

 

حسینی با بیان اینکه زائران می بایست قدر لحظه لحظه های حضور در سرزمین وحی را که آرزوی بسیاری از هموطنان است بدانند گفت: زائران عزیز باید به برخی نکات توجه جدی داشته باشند؛ رعایت قوانین و مقررات کشور میزبان ، همدلی و همراهی با مجموعه سازمان حج و زیارت وبعثه مقام رهبری و همچنین همزیستی با همسفران در این سفر حایز اهمیت می باشد.

 

 

وی با اشاره به زحمات دست اندرکاران سازمان هواپیمایی در خدمت رسانی به زائران گفت: همکاران ما زحمات زیادی متحمل شدند تا عملیات عمره را هر چند محدود برگزار کنند و پایان عملیات عمره و برگشت آخرین پرواز زائرین عمره با آغاز عملیات حج و اعزام اولین کاروانهای حجاج سال جاری مصادف شده که آنرا به فال نیک می گیریم و امیدواریم به لطف خداوند متعال ، اعزام های عمره پس از پایان موفق مراسم حج تمتع آغاز شود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.