یکشنبه 10 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

رییس سازمان حج وزیارت : همکاری کشور میزبان با عوامل اجرایی حج مطلوب و قابل تقدیر است

64
0
رییس سازمان حج و زیارت از همکاری کشور میزبان در همکاری با عوامل اجرایی حج به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زایران تقدیر کرد و آن را مطلوب دانست .

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت شامگاه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه پس از ورود به مدینه النبی و حضور در محل اسکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات حج از ۲۴ اردیبهشت ماه طبق برنامه ریزی آغاز شده و کار انتقال ضیوف الرحمان به خوبی درحال انجام است.
وی افزود: حدود ۱۰ هزار نفر طی بازه زمانی روزهای گذشته وارد عربستان شده اند و کار انتقال زایران ایرانی در روزهای آینده نیز با جدیت ادامه دارد.
رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به همکاری دست اندرکاران کشور میزبان با عوامل اجرایی سازمان حج زیارت، این روند را مطلوب و قابل تقدیر دانست.
به گفته حسینی کار انتقال زایران ایرانی از ایستگاه‌های پروازی به خوبی در حال انجام است و نخستین گروه زایران ایرانی که ۵روز در مدینه اقامت دارند نیز فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه عازم مکه مکرمه می شوند.
وی با بیان اینکه تلاش شده تا کار انتقال زایران ایرانی به از مدینه به مکه با قطار سریع السیر انجام شود گفت: در تلاش هستیم تا همه زایران را از این طریق جابجا کنیم چراکه با کاهش مدت زمان نقل و انتقال بین مدینه و مکه ، ازخستگی زایران کاسته می‌شود و این عزیزان بهتر به اعمال و مناسک می رسند و فرصت عبادت بهتری می یابند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.