یکشنبه 10 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

رییس سازمان حج وزیارت :حجی در طراز جمهوری اسلامی رقم می زنیم

38
0
رییس سازمان حج وزیارت با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته گفت:سعی شده تا با تلاش، همکاری ،همدلی و وفاق با دست اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری ، حجی درطراز جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ آقای سید عباس حسینی در بدو ورود به مدینه منوره و بعد از حضور در ستاد سازمان حج وزیارت در این شهر در جمع اعضای ستاد و بعثه از تمامی دست اندرکاران علی الخصوص سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان و سرکنسول کشورمان در جده تشکر کرد و آن را مایه دلگرمی دانست .
وی افزود:از اینکه خداوند توفیق خدمت رسانی را به بنده وهمکاران اعطا کرده است ، شکر گزار هستیم .
رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: سعی شده تا با تلاش، همکاری ،همدلی و وفاق با دست اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری ، حجی در طراز جمهوری اسلامی را رقم بزنیم.
وی تاکید کرد: از تمامی تلاش هایی که طی این ایام برای رفاه حال زایران و میزبانی هر چه بهتر ۲ زوار انجام شده است، تشکر می کنیم و امیدواریم در طول مدت پیش رو ،‌خدمات رسانی را به ةه‍ه‍ احسن انجام دهیم .
رییس سازمان حج وزیارت تاکید کر نامهد :امیدواریم برنامه ریزی ها به خوبی انجام پذیرد و اجرایی گردد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام‌جمهوری اسلامی تحت هدایت های داهیانه امام خامنه ای مدظله العالی رقم زده شود.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.