جمعه 08 تیر 1403
EN

حج تمتع

اخبار

مرور برنامه ها برای آخرین روز رمی جمره؛ هماهنگی و همدلی اعضای ستاد برای پایان موفقیت آمیز ایام تشریق

15
0
مدیر عملیات حج تمتع و تمامی اعضای ستاد و مدیران مکاتب ، آخرین برنامه های اجرایی روز دوازدهم ذی الحجه را مرور کرده و بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته مطابق دستور العمل ها تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ این جلسه شامگاه یازدهم ذی الحجه در چادر ستاد سازمان حج وزیارت در سرزمین منا برگزار شد و تنی چند از اعضای ستاد و مکاتب ضمن ارایه گزارش به بیان نظرات برای برگزاری هرچه بهتر ، اعمال و مناسک زایران در روز یازدهم پرداختند.
آقای غلامرضا رضایی نیز ضمن استماع سخنان مدیران مکاتب و سایر اعضای ستاد بر خدمت رسانی مطلوب و شایسته براساس دستورالعمل ها و قوانین تاکید کرد.
وی گفت: همه مدیران مکاتب و مجموعه ها باید براساس زمانبندی تعیین شده برای عزیمت زایرانشان به رمی جمره حرکت کنند و به هیچ وجه زودتر یا دیرتر از زمان اعلامی نمی توانند به سمت جمرات حرکت داشته باشند .
مدیرعملیات حج تمتع با اشاره به برنامه های حمل و نقل ترددی گفت : بخشی از زایران که هتل آنها نزدیک جمرات می باشد بعد از رمی جمره به صورت پیاده به محل اسکان عزیمت می کنند و سایر زایران نیز براساس زمانبندی ، با اتوبوس های ترددی به مکه منتقل خواهند شد.
وی همچنین با اشاره به مهیا شدن امکانات لازم همانند بطری آب و یخ برای روز دوازدهم گفت : آب به اندازه لازم موجود می‌باشد و به زایران توصیه می‌شود که حتما آب به همراه داشته باشند چرا که روز دوازدهم نیز گرمای هوا گزارش شده است.
رضایی همچنین توصیه های لازم به جهت ارایه خدمات مطلوب راهنمایی و امداد و همچنین بهداشت و درمان را ارایه نمود و بر خدمت رسانی شایسته تاکید کرد .
در پایان این جلسه همه دست اندرکاران بر هماهنگی و همدلی در روز پایانی عملیات تاکید کردند. اعضای ستاد در منا به یادگار عکسی را ثبت کردند.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.